به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

نعمتی‌نژاد: توقع این نتایج را نداشتیم

نعمتی‌نژاد: توقع این نتایج را نداشتیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: اصلاً توقع این نتایج را نداشتیم و فکر نمی‌کردیم با مشکلاتی که فصل قبل داشتیم بتوانیم اینقدر خوب کار کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیدجواد نعمتی‌نژاد در مورد قهرمانی استقلال خوزستان در نیم‌فصل و اینکه آیا فکر می‌کرد تیمش بتواند اینقدر خوب کار کند اظهار داشت: اگر یادتان باشد در اواخر فصل گذشته به دیدار پلی‌آف رفتیم و کارمان برای بقا در لیگ برتر بسیار سخت شد. اصلاً توقع نداشتیم تیم بتواند در فصل جاری تا این اندازه خوب کار کند. ما جوانان بسیار توانایی از استان خوزستان را به تیم تزریق کردیم. بازیکنانی که تاکنون طعم پول‌های میلیاردی فوتبال ایران را نچشیده بودند آنها توانستند لیاقت خود را به فوتبال ایران نشان دهند و عملکرد بسیار خوبی تا به این لحظه داشتند و نشان دادند اعتماد ما بی‌دلیل نبوده است.

وی در مورد اینکه آیا قرار است تیم را در نیم‌فصل دوم تقویت کنند اظهار داشت: رئیسی به دنبال تقویت تیم و جذب یکی، دو بازیکن باتجربه برای حفظ کیفیت فعلی تیم است که ما سعی خواهیم کرد به خواسته‌های کادر فنی جامه عمل بپوشانیم.

نعمتی‌نژاد در ارتباط با اینکه آیا پاداش ویژه‌ای برای بازیکنان جهت قهرمانی در نیم‌فصل در نظر می‌گیرد، گفت: با توجه به تلاش و زحمتی که بازیکنان کشیدند سعی می‌کنیم پاداشی برای آنها در نظر بگیریم.

وی در مورد اینکه بانک ملی قبل از شروع فصل قصد تیم‌داری نداشت اما به نظر می‌رسد حالا که تیم صدرنشین است از تصمیم خود برای تیم‌داری پشیمان نشده است، گفت: بانک ملی همواره وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود را به بهترین شکل در کل کشور انجام داده، آنها در فعالیت‌های اجتماعی همیشه پیشگام بوده‌اند به خاطر بدهی‌هایی که وجود داشت آنها راضی به تیم‌داری نبودند اما با صحبت‌هایی که صورت گرفت توانستیم آنها را قانع کنیم و تا به الان هم حمایت‌های بسیار خوبی از تیم داشتند.

مدیرعامل استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یابد، اظهار داشت: سؤال بسیار سختی است حقیقت این است که ما تیمی را برای قهرمانی نبستیم و می‌خواستیم سهمیه خوزستان را حفظ کنیم اکنون با وضعیتی که فولاد و استقلال اهواز دارند بار مسئولیت تیم ما بالا رفته و باید سعی کنیم تیم را از لحاظ فنی به شرایط مطلوب‌تری برسانیم. هدف ما این است که جزو 6، 7 تیم اول جدول باشیم و اگر بستر فراهم بود امتیازات بیشتری کسب کنیم و به مقام قهرمانی برسیم.

نعمتی‌نژاد در پایان گفت: از دوستان رسانه‌ای و تمام هوادارانی که از ما حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم ما تیمی با بودجه محدود بودیم که فقط در سایه همدلی گروه ملی و بانک ملی توانستیم با تلاش زیادی به این جایگاه برسیم. پول عامل مهمی برای موفقیت است ولی ما سعی کردیم با تلاش بیشتر و انگیزه بالاتر به موفقیت برسیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
تا ابد فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
0
4
آقای نعمتی زاده تبریک به شما و مجموعه استقلال خوزستان و مردم فهیم و خوزستان تبریک بخاطر اعتماد باشگاه به بازیکنان جوان و بومی استان امیدوارم همین روند را ادامه بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
0
2
به والله نميدونستم اين مدير عامل اولين بار مصاحبه ميكنه نه مثل بعضي هاعشق مصاحبه هستن وهيچ غلطي نميكنن موسوي شادگان
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
0
2
تبریک تیم خوب و مدیرعامل. و سرمربی. جناب آقای عبدالله ویسی ارض می‌نمایم خوزستان قهرمان نیم فصل انشاالله با پیروزی های پی در پی همرا باشید هوادار. فولاد
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
1
0
مهاجم خارجی و ی دفاع وسط بلند قد آسیایی و بازگشت مهدی مومنی
پاسخ ها
mohammad27
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
مهاجم داریم بازی ساز میخواییم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
0
2
خواهشا با جذب یک بازیکن آسیایی و یک بازیکن اروپای بروید به سمت قهرمانی .
آقای نعمتی نژاد از همین نیم فصل استارت قهرمانی را بزند