به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

امیری: نمی‌توانم جای بازیکنان استقلال صحبت کنم

امیری: در 6-7 پست به بازیکن نیاز داریم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: در نیم فصل باید تیم را تقویت کنیم و نیاز به جذب ۷-۸ بازیکن داریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مهدی امیری سوادکوهی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل نفت تهران گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم و به لحاظ فنی از اهمیت و حساسیت این مسابقه اشراف داریم.تیم حریف تیمی خوب و جوان است و از بازیکنان تکنیکی بهره می‌برد آنها به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستند و ما هم استقلال اهواز هستیم وبا وجود مشکلات مالی این هفته خوب تمرین کردیم و روی نقاط ضعف و قوتمان کار کردیم تا به امید خدا با کسب یک نتیجه مناسب از بحران خارج شویم .

وی در مورد اینکه آیا در نیم فصل بازیکنی جذب می‌کند اظهار داشت: برای نیم فصل به دنبال جذب بازیکن هستیم ما تیمی ریشه‌دار، بزرگ و مردمی هستیم که قدمت زیادی داریم. باید برای نیم فصل دوم از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری خودمان را تقویت کنیم. ما در 6-7 پست نیاز به بازیکن داریم و 7-8 بازیکن می‌خواهیم.

مربی استقلال اهواز در رابطه با اینکه چرا علی حنطه در کنار تیم حضور ندارد گفت: او در تمرینات و مسابقات حضور دارد اما در دیدار مقابل سایپا به دلیل آنفولانزا در تمرینات شرکت نکرد.

وی در مورد اینکه تیمشان مربی گلرها و دکتر ندارد و هفته پیش هم مدیر رسانه‌ای این باشگاه در کنار تیم حاضر نشد خاطرنشان کرد: ما مربی گلرها داریم ولی بحث ثبت قرارداد وجود دارد که باید با دو سه مربی قبلی به طور کامل قطع رابطه شود در مورد مدیر رسانه ای هم باید بگویم پدر او هفته پیش فوت کرده بود و به همین خاطر در کنار ما حضور نداشت.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود قرار است فرزاد آشوبی ، محمد غلامی و سعید قزل گچی از این تیم جدا شوند تصریح کرد: من نمی‌توانم در مورد ذهنیت بازیکنان و اینکه آنها تصمیم دارند بروند یا بمانند صحبت کنم.

امیری سوادکوهی در مورد اینکه آیا عدم حضور پرویز کریمی و اسماعیل نظری در ترکیب ثابت این تیم در دیدار گذشته به دلیل مسائل انضباطی بوده است خاطرنشان کرد: خیر، این اتفاق به دلیل مسائل انضباطی نبوده است البته در بازی‌های قبل محمد اسماعیل نظری نیمه دوم به میدان آمد.

مربی استقلال اهواز در مورد اینکه آیا این تیم هتل پیدا کرده است خاطرنشان کرد: بله ما هتل گرفتیم و مشکلی نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
سيدسعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
0
5
البته استقلال ابتدا بايد مربى وسرمربى جديد انتخاب کندچون کادر فنى تيم بسيار ضعيف و فاقد تجربه کافى هستند کادر حاضر ومالک ضربات جبران ناپذىرى به اس اهواز وارد کرده و بايد جايگزين مناسبى انتخاب کنند
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
0
5
امیری کیه کجای فوتباله هر روز برا ما مصاحبه میکنه . میخوان بمونن بازیکنای شمالی رو بیارن بایو. و بازیکنای پا به سن گذاشته شمالی رو بیارن یه پولی بگیرن .واقعا فوتبال خوزستان به کجا می رود . مسولان جلوگیری کنن
ایوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
0
6
از خوزستان اسپورت و سایر رسانه های استان عاجزانه و ملتمسانه تقاضا داریم مصاحبه های همچنین افرادی را چاپ نکنند. بخدا روح عیسی عساکره و رضا داودی تو گور میلرزه... اخه اینها کجای فوتبالن که چپ و راست مصاحبه میکنن. اقای تهامی چرا ایستادی تو سایه سوادکوهی و امثال حنطه؟ بابا اگه دلال برا ما و استانمون شخصیت نزاشته حداقل خودمون حرمت خودمون نگه داریم. اقای تهامی شما ادعا داری ولی حالا کمک سومی؟!! حالا سوادکوهی چپ و راست مصاحبه میکنه برامون
چقدر کوچیک کردن استقلال اهواز رو این اقایوووووون؟
خوزستانی دو آتیشه
|
Kazakhstan
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
6
2
درود بر شیر مرد سوادکوه مهدی خان.احسنت بر خوزستان اسپرت عزیز
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
0
6
استقلالی دو آتیشه دمتگرم،آبروی هرچه خوزستانی بردی