به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
تعداد نظرات: ۸ نظر

یعقوبی: تهامی باید همیشه در استقلال اهواز باشد

یعقوبی: تهامی همیشه باید در استقلال باشد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با بیان این‌که هیچ تصمیمی درباره حنطه، سرمربی تیم نگرفته‌ایم، گفت: او فعلا در بازی با نفت‌تهران روی نیمکت است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، کارون یعقوبی درباره تعویق دیدار تیم استقلال اهواز برابر نفت تهران به دلیل آلودگی هوای تهران، اظهارکرد: قرار بود این بازی امروز برگزار شود که نشد و گفته شده است که فردا برگزار می‌شود، ولی احتمال این‌که فردا هم انجام نشود، وجود دارد. ظاهرا هنوز هوای تهران مطلوب نیست.

وی افزود: سازمان لیگ با تعویق این بازی هزینه‌های بسیاری بر گردن ما انداخت. در اهواز وقتی گرد و خاک می‌شود، شرایط به صورتی است که کسی نمی تواند نفس بکشد، ولی در تهران وقتی کمی وضعیت هوایی تغییر می‌کند، می‌گویند مسمومیت هوایی وجود دارد و تیم‌ها نمی‌توانند بازی کنند. پس زمانی هم که در اهواز شرایط هوا مناسب نیست، لطفا بازی‌های را تعطیل کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در ادامه درباره صحبت ابراهیم تهامی، مربی تیم استقلال اهواز که "باشگاه 40 درصد از مبلغ قرارداد من را بدهد یا اخراجم کند"، عنوان‌کرد: تهامی همیشه جزو خط قرمزهای من بوده است و همیشه باید در تیم باشد. تهامی روحیه تیم ما است و ما در حق او خوبی نکرده‌ایم و نتوانسته‌ایم حقش را بدهیم. تمام سعی‌مان را می‌کنیم که مشکلات تهامی را هم برطرف کنیم.

یعقوبی درباره ادامه همکاری علی حنطه، سرمربی این تیم نیز گفت:‌ حنطه در حال حاضر کنار تیم است و فعلا در بازی با نفت تهران روی نیمکت تیم است و قرار است که به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: در فوتبال کشور هیچ کسی، چه مدیر و چه سرمربی امنیت شغلی ندارند و ممکن است شب بخوابند و فردا در آن تیم یا باشگاه نباشد و همین موضوع شامل حال مربی هم می‌شود. حنطه نیز ممکن است صبح از خواب بیدار شود و دیگر سرمربی تیم نباشد.

یعقوبی در پاسخ به این سوال که اگر تیم در دیدار با نفت تهران شکست خورید، آیا احتمال برکناری حنطه وجود دارد؟ گفت: حتی ممکن است نفت را شکست هم ندهیم ولی حنطه باز هم باشد. نمی‌توانیم قصاص قبل از جنایت کنیم. ما هیچ تصمیمی درباره آقای حنطه نگرفته‌ایم. حنطه در بازی با نفت تهران با خیال راحت بازی‌اش را برگزار کند و روی نیمکت بنشیند. به خود او هم گفته‌ام هر نتیجه‌ای که پیش آمد به اهواز برگردد و بعد با هم صحبت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز درباره مشکلات مالی این باشگاه و صحبت‌هایی مبنی بر واگذاری این تیم، عنوان‌کرد: هر کسی که پول دارد پا پیش بگذارد تا تیم را به او واگذار کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
5
آقای یعقوبی زمان رو از دست ندین . تیم رو جمع کنین وضعیت الان تیم خیلی بده.
افشین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
3
4
آفرین آقای یعقوبی اینطوری از سرمربی تیمتون حمایت می کنین؟ من حداقل تا حالا پنج تا مصاحبه از شما خوندم که به همین منوال در مورد اقای حنطه صحبت می کنید. وقتی شما هر هفته و هر روز در مورد سرمربی تیمتون اینطور مصاحبه میکنید فکر نمی کنید که روحیه را از ایشون می گیرید؟ آیا بازیکنایی که هر روز فکر می کنند که مربی تیمشون برای بازی بعدی دیگه روی نیمکت نیست به حرف ایشون گوش می کنن و انگیزه برای خودنمایی فوتبالی جلوی ایشون دارن؟ به نظر من یکی از دلایل نتیجه نگرفتن تیم استقلال اهواز خود شما هستین. میشه بگین از روزی که اومدین چه گلی به سر تیم زدین؟ خدمت شما باید عرض کنم که بنده تا حالا آقای حنطه رو از نزدیک ندیدم ولی به خداوند عالم قسم میخورم که تیم به مراتب از زمان آقای بختیاری زاده بهتر بازی میکنه با وجودی که در اکثر مواقع بازیکن های اصلیش را هم نداشته . بازی هاش هم به مراتب سخت تر بوده چون که زمان آقای حنطه با تیمهاب بالای جدول بازی کرده. شما بازی با تراکتور را دیدین؟ ترااکتور واقعا حرفی برای گفتن نداشت. لطفا اجازه بدین آقای حنطه کارش رو انجام بده. لطفا این قدر سنگ اندازی نکنین.
با تشکر از خوزستان اسپورتی های زحمتکش
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
اقای حیدری اگر شما علی حنطه یا دستیارش نیستی و هوادار استقلالی باید مثل بقیه هوادارا بدونی که بزرگترین اشتباه یعقوبی نگه داشتن علی حنطه ست حنطه در حد لیگ دو هم کسی بش تیم نمیده همه میدونن چجوری اومد مربی استقلال اهواز شد
سوسنگردی متعصب خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
2
آقای کارون یعقوبی:
ندای ما را فقط خدا میشنوه
گردوخاک خوزستان با آلودگی هوای تهران کلی فرق داره عزیزم آقای کارونی گرد وخاک ما با نفس و ریه کار داره اما تهران به مسمومیت ربط داره هوای خوزستان خطرناک نیست اما تهران خطرناکه اینا را خود تهرانیا تشخیص میدن اما خدایی هست که ناظر بر اعمال بندگانش هست مطمئن باش وضع اینجوری نخواهد ماند دعا میکنم فولاد و اسقلال اهواز بمونن تو لیگ و سال آینده هم نفت /ابادان بیاد بالا تا آه تهرانیها را مشاهده بکنیم
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
3
دوای درد آبی،،،،،،،،،،،،،،،سیاوش بختیاری
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
2
آقای یعقوبی این چه طرز حرف زدنه.در اینکه حنطه خوب نیست شکی نیست.ولی شما هم با اعصاب ما بازی نکن یا اخراجش کن یا یک روز قبل از بازی اینطور مصاحبه نکن.البته ما اعتراضی هم نداریم دیگه با بودن شما و حمايتتون از ملکی و کار کردن در این شرایط و به هر قیمتی باید هم حنطه مربيمون باشه.با تشکر.
گله دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
2
آقای حیدری اینجوری که شما از حنطه تعریف میکنی همین فردا باید بزارنش بجا علی دایییییی... ولک شرم کن از خدا؟ تمام خوزستان از بی مدرکی و بی انضباطی علی حنطه مینالن ولی شما داری چه چه میزنی. همه فهمیدن این اقا از طریق م.ج اومد تو استقلال و همه دارن تاسف میخورن ولی تو داری به به میکنی براش. من فک کنم تو بدل خودشی. شایدم رانندشی. شایدم م ج هستی!!!!!!
ضمنا اقایون مشهدی و شمالی لطف کنن اسم پیشکسوتها و مربیان متعصب خوزستانی رو به زبون نیارن......
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
0
0
چقدر میخوای جناب حنطه رو حفظ کنی