به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ October 2024 18
کد خبر: ۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

مهاجم استقلال اهواز دو اخطاره است

مهاجم استقلال اهواز دو اخطاره است

خوزستان اسپورت- طبق اعلام سازمان لیگ برتر، محمد غلامی قادر است در هفته شانزدهم لیگ برتر برای استقلال اهواز به میدان برود.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد غلامی مهاجم تیم فوتبال استقلال اهواز، پس از خاتمه دیدار این تیم با نفت تهران به خبرنگاران گفت که با توجه به اخطاری که در بازی با نفت دریافت کرده، سه اخطاره شده و مقابل صبای قم محروم است، ضمن اینکه از این پس برای استقلال اهواز بازی نمی‌کند و راهی تیم دیگری خواهد شد.

سازمان لیگ اما اعلام کرده که محمد غلامی در نیم فصل نخست، دو کارت زرد در دیدار با صبای قم و نفت تهران دریافت کرده و محروم نیست. ضمن اینکه چون این بازیکن هنوز قراردادش را به صورت رسمی با استقلال اهواز فسخ نکرده، مشکلی برای همراهی این تیم در بازی روز یکشنبه مقابل صبای قم نخواهد داشت.

گفته می‌شود چند بازیکن استقلال اهواز از جمله محمد غلامی، سعید قزل گچلی و فرزاد آشوبی، طی توافق با مدیرعامل قبلی استقلال اهواز، رضایت نامه های خود را در اواسط دور رفت لیگ برتر از این باشگاه گرفته بودند تا بتوانند در نیم فصل به سایر تیم ها بروند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
0
1
خوب كه چي!!! فوتبالشون ديگه تمام شده جايي ديگه اي اينها رو نميخوان مطمئن باشين
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
0
0
ازورزش خوزستان بابت خبررفتن غلامی.آشوبی وسعیدغزل ممنویم واقعااین موجب خوشحالی هواداراشده ای کاش چندروزدیگه خبررفتن شاهین مجیدی وچندباریکن غیربومی وشمالی وهمچنین کادرفنی رواعلام کنه چراکه خوزستان مهدفوتبال ایرانه ونیازی به غیربومیهانداره