به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ June 2024 30
کد خبر: ۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰

بازار نقل و انتقالات لیگ یک تعطیل است

بازار نقل و انتقالات لیگ یک تعطیل است

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد: قرارداد هیچ بازیکنی در لیگ دسته اول فوتبال ثبت نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مصطفی شهبازی در مورد نقل و انتقالات بازیکنان در نیم فصل لیگ دسته اول گفت: قرارداد هیچ بازیکنی در لیگ دسته اول ثبت نشده است و بازیکنانی که نزد ما آمده‌اند را به کمیته انضباطی فرستاده‌ایم تا وضعیت بدهی‌های باشگاه‌هایشان مشخص شود. این بخشنامه‌ای است که از سوی کمیته انضباطی دریافت کرده‌ایم که تا بدهی‌های باشگاه‌های لیگ یک تعیین تکلیف نشود امکان نقل و انتقال بازیکن ندارند.

شهبازی در مورد اینکه چند بازیکن برای ثبت قرارداد به سازمان لیگ مراجعه کرده‌اند گفت: حضور ذهن ندارم که دقیقا چه تعداد بازیکن آمده‌اند و قراردادشان ثبت نشده است اما وقتی این بازیکنان را برای تعیین تکلیف به کمیته انضباطی می‌فرستیم دیگر برنمی‌گردند. قرارداد بازیکنان باید در سازمان لیگ ثبت شود.

وی در مورد وضعیت نقل و وانتقال بازیکنان در لیگ برتر، گفت: وضعیت باشگاه‌های لیگ برتری فرق می‌کند آنها سپرده‌ای نزد سازمان لیگ دارند که آن سپرده کارسازی می‌شود و مشکلی برای نقل و انتقال بازیکنان در لیگ برتر وجود ندارد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها