به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ June 2024 30
کد خبر: ۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
تعداد نظرات: ۹ نظر

هفته دوم نقل و انتقالات نیم فصل به پایان رسید

هفته دوم نقل و انتقالات نیم فصل به پایان رسید

خوزستان اسپورت- هفته دوم نقل و انتقالات میان فصل فوتبال ایران به پایان رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، دوره نقل و انتقالات میان فصل لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور که از بامداد روز چهارشنبه دوم دی آغاز شده بود، امشب به پایان هفته دوم رسید.

با اعلام سازمان لیگ برتر، مدت چهار هفته از ابتدای دوم دی تا پایان روز بیست و دوم دی، به عنوان زمان نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران تعیین شد تا تیم های حاضر در لیگ برتر و دسته اول کشور، طی این مدت نسبت به عقد یا فسخ قرارداد با بازیکنان اقدام کنند.

در همین راستا، دو هفته از مدت زمان تعیین شده به پایان رسید و تیم ها دو هفته دیگر برای انجام امور مربوط به نقل و انتقالات فرصت خواهند داشت.

پنج تیم خوزستانی حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور، در دو هفته ابتدایی دوره نقل و انتقالات زمستانی، یک بازیکن و یک مربی جدید را به خدمت گرفتند. مهرداد بایرامی مهاجم نیم فصل اول تراکتورسازی تبریز به فولاد خوزستان پیوست و نادر دست نشان مربی نیم فصل اول ماشین سازی تبریز به عنوان سرمربی صنعت نفت آبادان قرارداد بست.

تیم های فولاد خوزستان، استقلال اهواز، استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان، طی روزهای آتی حضور پررنگ تری در فصل نقل و انتقالات خواهند داشت و باید منتظر ورود و خروج بازیکنان در این تیم ها باشیم.

برچسب ها: نقل و انتقالات
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
2
باشگاه بهتره اول تکلیف لیست مازاد مشخصه کنه بعد دنبال بازیکن بره .این ی کار هم بلد نیستند. الان چند ماه گذشته چند ماه ! چطور مهاجم و سهمیه اسیایی در پست مورد نیاز شناسایی نشده است ؟ دنبال دورگ و نانگ با شرایط سنی نامناسب و بدن های سنگین رفتن .بعید میدونم با این سبک جذب بازیکن بشه 4 بازی آینده از حریفان قدر امتیاز گرفت .توجه کنید باختن در 4 بازی آینده عملا فولاد رو در رتبه سقوط در هفته 21 قرار میده .شاید هییت مدیره همین رو میخواد!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
اول فصل هم همین کارو کردن آل نعمه رو گذاشتن کنار دفاع وسط گیرشون نیومد الان به خاطر همین لیست رو اعلام نمیکنن وگرنه خودشون میدونن کیو باید بندازن بیرون
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
2
الفا تحه مع صلوات الی روح المرحوم ال معفر مع فولاد خوزستان..و لعنت الله الی قوم.الضالمین.
jafar
|
Switzerland
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
0
2
دو ضرب المثل زیبای ایرانی : ۱- هفت شهر عشق را عطار .... ۲- خانه از پایبند ویران است ...... تو گویی اول فصله و اسکو رفته تعطیلات بعد هم میاد و بقیه ماجرا ....خدایی دم عبدالله ویسی گرم ماشاءالله روی تمام فوتبالیست های ایرانی از لیگ برتر گرفته تا لیگ یک و دو شناخت کامل داره چه از نظر تکنیکی چه تاکتیکی و چه اخلاقی ؛ آقا انتقاد نکنند ویسی پارسال چطور بود شما تصور این را کردید که ویسی فصل قبل توانست چه ستاره هایی را جذب کنه در صورتیکه اس خوزستان در آن زمان مطرح نبود حتی تجربه تلخ با اونها خودش تجربه بزرگی برایش بود . ویسی ماشاءالله در جذب بازیکنان خارجی هم استاد بود . می دانید چرا ؟ چون ویسی از جنس فوتباله و جلوی دلال ها می ایسته ؛ خدا خیر و برکتش بده .
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
0
0
بایرامی اگه آماده بود به فولاد نمیدادنش میرفت گسترش چون تیمهای تبریزی محاله بازیکن بومیشون آماده باشه و بذارن بره خارج از تبریز بازی کنه
بایرامی هم دقیقا مثل دغاغلهو فشنگچیه که به خاطر افتش نیمکت نشین بوده م نیدونم چرا اسکوچیچ تاکید برای یار ذخیره تیمها گرفتن داره خوب اقای دلال بازیکن اگه اماده بود روی نیمکت نمیزاشتنش
لااقل از استقلال خوزستان یک نفرو به جای بایرامی میوردی مهدی زبیدی یا حسن بیت سعید ایتا که تعصب خوزستانو دارن و دلشون برای تیم میسوزه و خیلی اماده هستن و نسبت به بایرامی غیر بومی ارزونتر هستن
باخدا
|
United States of America
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
0
0
آقای ویسی برای استقلال خوزستان خیلی زحمت کشیده است ولی از یک مربی با تجربه انتظار می رفت که روبروی پرسپولیس با برنامهتر بازی بکرد نه از اول بازی دفاع را ول کنه و چه فکری کرد فکر کرد که با یه تیم معمولی بازی میکنه و خیلی با غرور روبروی پرسپولیس ظاهر شد و آقای ویسی باید بداند که پرسپولیس استقلال تهران نیست که بدون تماشاچی باشه باید اول دفاع را محکم میکرد بعد ضد حمله میکرد و باید بداند که هر بازی یه شرایطی داره و این باخت درسی برای ویسی شد که هر تیمی را دستکم نگیرد
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
چند عامل در شکست اس خوزستان مقابل پرسپولیس دخیل بود ۱- جوانی تیم که جو ورزشگاه روی آنها اثر منفی گذاشت اگر یادتون باشه فولاد نوین پارسال در یک ورزشگاه خالی راحت تر می برد ۲- وجود ایوانکویچ با تجربه و روی آوردن به یک بازی با پرسینگ بالا آنهم از سر دروازه اس خوزستان و اجازه بازی سازی ندادن به آنها . اگر ویسی در طی تعطیلات فکری به حال این معضل نکنه مربی های دیگر نیز با بازبینی آن بازی به همین شکل عمل کرده و اس خوزستان به مشگل می خورد . راه چاره : اضافه شدن دو بازیکن ؛ یکی به خط دفاعی جهت مستحکم تر کردن آن و دیگری جذب یک هافبک بازیساز ؛ جهت کم کردن فشار در دفاع و تغذیه مهاجمین .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
0
0
واقعا برای مسولان ومدیر عامل نفت مسجدسلیمان متاسفم اقای هدایت یزدی از خواب زمستانی بلند شو شهامت داشته باش عالیپور تیم نفتو بدبخته کرده چرا با احساست مردم بازی می کنید با این مربی. کار بلد نیست حافظی وحتی بازیکنان خوبی رو نداره شما باید جواب گو باشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
0
ازآقای هدایت یزدی و از آقای عالی پور خواهش میکنم. هر چه سریعتر مربی تیم نفت مسجدسلیمان را کنار بزارن و یه مربی خوب و کاربلد جایگزین کنن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها