به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 19
کد خبر: ۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

مراسم بزرگداشت کعبی در مسجد ارشاد

اداراه کل ورزش و جوانان خوزستان و باشگاه استقلال اهواز از همه علاقمندان به ورزش برای حضور در مراسم گرامیداشت عبدالامیر کعبی دعوت کرد.
مراسم بزرگداشت شادوران عبدالامیر کعبی مرد دوست داشتنی ورزش خوزستان روز چهارشنبه هفدهم دی ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالامیر کعبی کارمند اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و مسئول تأسیسات ورزشگاه تختی اهواز که حدود 30 سال از عمر خود را صرف خدمت به ورزش نموده بود، در ساعات پایانی پنجشنبه شب گذشته بر اثر یک سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بعد از انجام مراسم خاک سپاری و سوگواری شادروان کعبی که با حضور جمعیت عظیمی از خوزستانی ها برگزار شد، مراسم بزرگداشتی به یاد آن بزرگوار در مسجد ارشاد اهواز برگزار می شود. این مراسم به میزبانی اداراه کل ورزش و جوانان خوزستان و باشگاه استقلال اهواز از ساعت 14 الی 16 روز چهارشنبه نوزدهم دی ماه در مسجد ارشاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل، معاونان، روابط عمومی و حراست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به همراه مدیرعامل و رئیس کانون هواداران استقلال اهواز از همه اعضای جامعه ورزش خوزستان برای حضور در این مراسم دعوت کرده اند تا یاد و خاطره مرد زحمتکش ورزش استان را در این مراسم گرامی بدارند.

عبدالامیر کعبی فرزند ارشد خانواده ای بود که همه فرزندان آن از جمله بازیکنان مطرح فوتبال خوزستان و ایران در سه دهه اخیر بوده اند. خوزستان اسپورت بار دیگر ضایعه درگذشت شادروان عبدالامیر کعبی را به خانواده گرانقدر کعبی تسلیت گفته و برای آن عزیز از دست رفته طلب مغفرت الهی دارد.


مراسم بزرگداشت کعبی در مسجد ارشاد


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حاج کاظم کعب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
0
الله یرحمه