به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ October 2024 05
کد خبر: ۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

جمالپور: اسم جام حذفی را بگذارند جام لیگ برتر

جمالپور: اسم جام حذفی را بگذارند جام لیگ برتر

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه دسته دومی کارون خوزستان با انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: سازمان لیگ هیچ توجهی به ماهیت واقعی جام حذفی که بعنوان جام شگفتی‌ها معروف است، ندارد.

صفرعلی جمالپور در گفت و گو با خوزستان اسپورت اظهار کرد: سازمان لیگ از بین 16 بازی مرحله سوم جام حذفی فقط برای دو مسابقه قرعه تعیین میزبان و مهمان را انجام داد و در 14 بازی دیگر، تیم های لیگ برتری بدون قرعه‌کشی میزبان تیم های دسته دوم به پایین شدند.

جمالپور ادامه داد: در حالی که نه فصل نقل و انتقالات لیگ دسته دوم تمام شده، نه وارد این مسابقات شده‌ایم، باید روبروی تیم لیگ برتری سیاه‌جامگان که در کوران مسابقات است، قرار بگیریم. تا اینجا مشکلی نیست ولی مشکل از زمانی آغاز می‌شود که بدون انجام قرعه‌کشی باید بعنوان تیم مهمان راهی مشهد بشویم.

وی افزود: با توجه به انصراف تیم های لیگ دسته اول از جام حذفی، حریفان تیم های لیگ برتری در این مرحله از بین تیم های دسته های پایین‌تر هستند. تیم هایی که نه یارگیری کرده‌اند، نه در کوران مسابقات قرار دارند و نه از وضعیت مالی مناسبی برای انجام سفر طولانی برخوردارند، باید بدون قرعه راهی استان های دیگر شوند و بعنوان تیم مهمان مقابل تیم های لیگ برتری قرار بگیرند. شما فکر می‌کنید در چنین شرایطی تیم های لیگ دسته دو به پایین قادر به حذف تیم های لیگ برتری می‌شوند؟

مدیرعامل باشگاه کارون خوزستان با انتقاد از سیاست گذاری سازمان لیگ گفت: جام حذفی از قدیم بعنوان جام شگفتی‌ها معروف بوده و هرساله تیم های نامداری مقابل تیم های دسته‌های پایین‌تر حذف شده‌اند اما امسال برنامه مسابقات طوری است که به احتمال زیاد تمامی تیم های لیگ برتری به مرحله یک هشتم نهایی می‌روند. در چنین شرایطی بهتر است که اسم این مسابقات از جام حذفی به جام لیگ برتری‌ها تغییر پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر برای این مرحله از مسابقات قرعه تعیین میزبان و مهمان انجام می‌شد، طبیعتاً برخی از تیم های لیگ برتری بعنوان مهمان در شهرهای کوچک به میدان می‌رفتند و ضمن استقبال مردم آن شهرها از حضور تیم های لیگ برتری، ممکن بود نتایجی غیرمنتظره هم در میدان رقم بخورند و بازیکنان جوان تیم های گمنام بتوانند در شهرهایشان بازی بهتری ارائه کنند و تعدادی از آن ها از دل همین مسابقات به فوتبال ایران معرفی شوند.

صفرعلی جمالپور در خاتمه مصاحبه با خوزستان اسپورت عنوان کرد: در مجموع فکر می‌کنم هدف سازمان لیگ صعود تیم های لیگ برتری به دور چهارم جام حذفی است و به همین دلیل بهتر بود نام جام حذفی سال 94 را جام لیگ برتری‌ها می‌گذاشتند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
0
7
برادر من هدف سازمان لیگ اجرای یکی از پلان های زیر است :
پلن 1- قهرمانی یکی از تیم های قرمز وآبی
پلن 2: قهرمانی یکی از تیم های اصفهانی
پلن 3: قهرمانی تراکتور
و شما هم زیاد امید نداشته باش شگفتی درست کنید آخه مگه شاهین جنوب فولاد شگفتی درست نکرده بودند آخرش چی شد فقط اسم آخری باقی مونده که به یاری برنامه هدف مندی شده اونم بعد از تغییر نام میشه استقلال کارون
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
0
6
دوستمون اقا بهزاد به نکته خوبی اشاره کردن
به نظر می یاد یه عده دوست ندارن خوزستان دارای یه تیمه با هویت و صاحب سبک و مستقل باشه به همین دلیل با رشد و شکل گیری فولاد به عنوان یه تیم قدرتمند، حملات و کارشکنیهای زیادی رو بر علیه این تیم انجام دادن
خواست اقایون این هست که تیمهای خوزستانی تیمهای متوسط و ضعیف و ترجیحا هم نام تیمهای پایتخت باشن تا با اشاره به هم نام بودن این تیمها سرمایه ی فوتبالی و هواداری خوزستان رو به نفع خودشون مصادره کنن
متاسفانه عده ای هم در داخل استان از روی نااگاهی با این جریان شوم همراه شدن و به دشمنان خوزستان در جهت دستیابی به این هدف کمک می کنن
پاسخ ها
مهدی آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
حرفات حرفه دله من بود ایول
آفتاب سرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
0
3
خوشم میاد فوتبال رو می فهمید ولی نمی تونن کاری بکنن ما تاآخر پشت تیم هستیم
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
2
1
دوست عزیز فدراسیون و سازمان لیگ هیچی براشون مهم نیست، فقط شروع کردن و به پایان رساندن لیگ مهمه، اینکه چقدر لیگ باکیفیت باشه، چقدر تماشاگرها راضی باشند، چقدر بازیکن از دل لیگ شناخته بشه، چقدر تجارت درست از این لیگ دربیاد، و از همه مهمتر اینکه چقدر شادی برای مردم ایجاد کنند، هیچ کدوم از این ها مهم نیست.