به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ October 2024 05
کد خبر: ۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

رمضانی: بازی با کارون بازی تدارکاتی خوبی است

رمضانی: بازی با کارون بازی تدارکاتی خوبی است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان گفت: بازی با کارون اهواز در جام حذفی دیدار تدارکاتی خوبی برایمان محسوب می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سعید رمضانی در خصوص شرایط تیم سیاه‌جامگان برای تقابل با کارون اهواز در جام حذفی افزود: خدا را شکر شرایط خوبی را دنبال می‌کنیم و بازیکنان در شرایط تمرینی مطلوبی به سر می‌برند و خود را برای بازی با کارون اهواز در جام حذفی آماده می‌کنند.

وی اضافه کرد: بازی در جام حذفی دیدار تدارکاتی خوبی برایمان به حساب می‌آید، امیدوارم بتوانیم به شرایط ایده‌آل خود در ادامه لیگ دست پیدا کنیم.

رمضانی با تاکید بر اینکه برنامه خاصی برای جام حذفی دارد، ادامه داد: قطعا برای مسابقات جام حذفی برنامه خاص خود را داریم وهرچه به مراحل بالاتری صعود کنیم کار سخت‌تری پیش رو داریم ولی با این حال تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا به شرایط ایده‌آل و مطلوبی که در نظر داریم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم سیاه جامگان تصریح کرد: در تعطیلات لیگ بیشتر تمرکزمان را برروی مسائل تاکتیکی گذاشته‌ایم و هیچ بازی تداراکاتی را انجام نداده‌ایم، امیدوار هستم بازی در مقابل کارون اهواز بازی تداراکاتی خوبی برایمان قبل از دربی مشهد باشد.

وی در خصوص تغییر زمان دربی مشهد گفت: به دلیل اینکه روز دوشنبه همزمان با شهادت حضرت امام جواد(ع) بود و با توجه به اینکه ارادت خاصی به این موضوع داشتیم، کار درستی نبود که در روز شهادت این امام دربی مشهد برگزار شود و با موافقت سازمان لیگ این بازی را یک روز تاخیر برگزار خواهیم کرد.

رمضانی در خصوص حضور نقی‌زاده هافبک جوان این تیم در اردوی تیم ملی امید گفت: نقی زاده در چند هفته ابتدایی لیگ نشان داد که از کیفیت بالایی برخوردار است و لیاقت دعوت به اردوی تیم ملی امید را داشت ولی بازیکنان جوان زیادی در تیم ما حضور دارند که همگی شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی امید را دارند، با این حال امیدوار هستم در اردوهای بعدی از تیم سیاه جامگان بازیکنان بیشتری در اردوی تیم ملی امید حضور داشته باشند.

دیدار دو تیم سیاه‌جامگان و کارون اهواز روز چهارشنبه از ساعت 16:30 در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سجاد فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
0
2
این خوزستان رو دست کم گرفته!!!!
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
0
2
ولک هذا کارون ایغرگکم