به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۶۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵

انجام بازی خداحافظی سهراب بختیاری زاده


هیئت فوتبال خوزستان در نظر دارد با تدارک بازی خداحافظی سهراب بختیاری زاده از زحمات این بازیکن برای فوتبال خوزستان و ایران تقدیر کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، یکی از موارد مطرح شده در جسله هماهنگی برگزاری مسابقات فوتبال سوپرجام خوزستان، برگزاری بازی خداحافظی سهراب بختیاری زاده و تقدیر از زحمات این ملی پوش سابق فوتبال دیار کارون در جریان برگزاری این تورنمنت چهارجانبه بود.

هیئت فوتبال خوزستان پیشنهاد کرده است که روز دوشنبه 22 دی ماه آینده و در جریان بازی تیم های استقلال خوزستان و فولادنوین اهواز از سری مسابقات چهارجانبه سوپرجام فوتبال خوزستان، مراسم خداحافظی سهراب بختیاری زاده برگزار و از زحمات این بازیکن برای فوتبال ایران تقدیر شود.

طبق پیشنهاد هیئت فوتبال خوزستان قرار است که سهراب بختیاری زاده در دقایق ابتدایی بازی استقلال خوزستان و فولادنوین به مدت پنج دقیقه برای هر کدام از دو تیم بازی کند و سپس با توقف جریان مسابقه، مراسم خداحافظی و تقدیر از این بازیکن برگزار شود.

قرار است که در روزهای آینده این پیشنهاد به سهراب اطلاع داده شود تا هماهنگی لازم در این رابطه صورت گیرد. بختیاری زاده تنها بازیکن خوزستانی است که موفق به گلزنی در مسابقات جام جهانی شده است. سهراب در جام جهانی 2006 آلمان گل تساوی ایران را وارد دروازه آنگولا کرده بود.




پیامک :5000291247