به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

سهراب بختیاری‌زاده: افتخار می‌کنم خوزستانی هستم

سهراب بختیاری‌زاده می‌گوید افتخار می‌کند که فرزند خاک پاک خوزستان است.
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران با استقبال از پیشنهاد هیئت فوتبال خوزستان گفت: افتخار می کنم که متعلق به خوزستان هستم.

سهراب بختیاری زاده ظهر امروز دوشنبه از طریق خبرنگار خوزستان اسپورت در جریان تدارک هیئت فوتبال استان برای برگزاری مراسم خداحافظی اش از میادین فوتبال قرار گرفت. بختیاری زاده با ابراز خوشحالی از این پیشنهاد گفت: خوشحالم که هیئت فوتبال خوزستان چنین پیشنهادی داده و از اینکه یک خوزستانی هستم به خودم افتخار می کنم.

بختیاری زاده ادامه داد: من از فوتبال خوزستان به تیم ملی معرفی شدم و برایم باعث افتخار است که مراسم خداحافظی ام را با پیراهن تیم های خوزستانی انجام دهم. از شنیدن پیشنهاد هیئت فوتبال خرسندم و انشالله تلاش می کنم تا با تغییر برنامه سفرم به اروپا در مراسم تدارک دیده شده شرکت کنم.

مدافع سابق فوتبال خوزستان و ایران در خصوص سفر به اروپا توضیح داد: از چندی پیش برای سفر به کشور نروژ و انجام یک سری امور ورزشی هماهنگی کرده و بلیط سفر به این کشور را تهیه کرده بودم. اکنون که شما خبر برگزاری مراسم خداحافظی ام از میادین فوتبال در تاریخ 22 دی ماه را به من دادید، باید پیگیر تغییر برنامه سفر اروپایی ام باشم. فقط دعا کنید که مشکل خاصی برای تغییر برنامه سفرم پیش نیاید و شرمنده جامعه فوتبال خوزستان نشوم.

بختیاری زاده در خصوص برگزاری سوپرجام فوتبال خوزسان با شرکت تیم های استقلال اهواز، استقلال خوزستان، نفت مسجدسلیمان و فولادنوین گفت: این طرح بسیار جالب و ارزنده ای است که می تواند تنور فوتبال خوزستان را گرم کند. من هم خیلی خوشحال می شوم که مراسم خداحافظی ام در بازی بین دو تیم خوزستانی برگزار شود و با پیراهن فولاد و استقلال خوزستان از فوتبال خداحافظی کنم چرا که همواره خودم را بچه خاک پاک خوزستان دانسته و به خوزستانی بودنم افتخار می کنم.

لازم به ذکر است که طبق پیشنهاد هیئت فوتبال خوزستان قرار است مراسم خداحافظی سهراب بختیاری زاده از میادین فوتبال در حین انجام بازی تیم های استقلال خوزستان و فولادنوین اهواز از سری مسابقات سوپرجام فوتبال خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود. این مسابقه بعد از ظهر روز دوشنبه 22 دی ماه آینده انجام خواهد شد و هیئن فوتبال پیشنهاد داده که در دقایق ابتدایی مسابقه، سهراب بختیاری زاده برای هر کدام از دو تیم مدت پنج دقیقه بازی کند و سپس با توقف جریان بازی مراسم خداحافظی این بازیکن ارزنده فوتبال خوزستان برگزار شود.

سهراب بختیاری‌زاده: افتخار می‌کنم خوزستانی هستم


پیامک :5000291247