به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

یعقوبی: بختیاری‌زاده نباید از استقلال می‌رفت

یعقوبی: سیاوش نباید از استقلال می‌رفت

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: از ابتدا مخالف جدایی سیاوش بختیاری زاده بودم.

به گزارش خوزستان اسپورت، کارون یعقوبی کارون یعقوبی در گفت و گو با کاپ، درباره قطع همکاری علی حنطه با تیم استقلال اهواز اظهار داشت: سرمربی تیم ما از یکی، دو بازی قبل از رسیدن به انتهای نیم فصل نسبت به امکانات موجود باشگاه و شرایط تیم گله مند بود و در نهایت پس از صحبت هایی که با کادر مدیریتی باشگاه انجام شد و با در نظر گرفتن نتایج ضعیف تیم طی هشت هفته پایانی لیگ تصمیم بر این شد که به صورت توافقی قرارداد علی حنطه را فسخ کنیم.

وی در این باره که سرمربی پیشین این تیم به چه ترتیب مبلغ قراردادش را دریافت می کند گفت: ایشان به حق و حقوق شان خواهد رسید و با توجه به اینکه همه چیز توافقی خواهد بود به گونه ای عمل خواهد شد که نه باشگاه متضرر شود و نه علی حنطه. شخصا طرفدار این نوع قطع همکاری هستم چراکه طرح موضوع اخراج یا کناره گیری از سوی باشگاه یا مربی در این قبیل موارد صورت خوشی ندارد.

مدیرعامل استقلال اهواز در این باره که اگر تصمیم بر همکاری با سیاوش بختیاری زاده بود چرا او را برکنار کردند خاطرنشان کرد: من از ابتدا هم با جدایی سیاوش بختیاری زاده مخالف بودم اما آن زمان من قائم مقام باشگاه بودم و نقشی در تصمیمات کلان نداشتم. حضور یک مربی جدید در تیم که نفرات را هم خودش جذب نکرده سبب می شود تا زمان از دست برود. مربی جدید تا بخواهد با بازیکنان آشنا شود و آنها را با تاکتیک های خود همسو و هماهنگ کند چند بازی دیگر هم از دست خواهد رفت.

یعقوبی تاکید کرد: این تیم را خود سیاوش بسته بود و بهتر هم می توانست بر روی تیم مسلط باشد. فکر می کنم از ابتدا کنار گذاشتن بختیاری زاده که با حال و هوای این تیم بیشتر آشنا بود کار درستی نبود. من شب گذشته با او جلسه داشتم و قرار شد فهرستی از بازیکنانی که باید از تیم ما جدا شوند تهیه کنیم و او نیز فهرستی از بازیکنانی که موردنیازش برای تقویت تیم است را تا بعد از بازی با صبا به من بدهد.
مدیرعامل استقلال اهواز در این ارتباط که چه بودجه ای برای یارگیری در نیم فصل تعیین شده است، گفت: در باشگاه های خصوصی شرایط با باشگاه های تحت پوشش کارخانجات فرق می کند. آنها در ابتدای فصل مبلغی به طور مثال معادل 15 میلیارد تومان بودجه تعیین می کنند و در چنین مواقع از همان بودجه مبالغی صرف هزینه های جاری باشگاه می شود. اما در باشگاه خصوصی روزمرگی وجود دارد و من در ارتباط با این موضوع با مالک باشگاه صحبت کردم. قرار شد لیست بازیکنان مورد نظر با قیمت آنها در اختیار وی قرار داده شود تا با توجه به بودجه ای که می تواند صرف این کار کند بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم.

یعقوبی در پاسخ به این سوال که آیا مالک باشگاه استقلال اهواز دوست دارد باشگاهش در لیگ برتر بماند یا نه، خاطرنشان کرد: قطعا دوست دارد باشگاه استقلال اهواز در لیگ برتر بماند اما این را هم باید در نظر گرفت که هیچ کس او را کمک نمی کند. هزینه ها نسبت به فصل گذشته چند برابر شده. به طور مثال بلیت 70 هزار تومانی پروازها تا 220 هزار تومان افزایش داشته یا هزینه اقامت در هتل که تا همین پارسال برای تیم 10 میلیون تومان می شد امسال به 30 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: درصدد هستیم تا برای نیم فصل دوم با جذب بازیکنان بومی جهت صرفه جویی در هزینه بازیکنان غیر بومی در خوابگاه یا هتل حداقل از این طریق بخشی از هزینه ها را کاهش دهیم تا در نقطه مقابل به تقویت تیم به لحاظ مالی بپردازیم.

در روزهای گذشته انتقاداتی از سوی مسئولان ورزشی استان خوزستان همچنین پیشکسوتان این استان نسبت به عملکرد تیم های استقلال اهواز، فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان صورت گرفته بود که مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در این باره گفت: ما هم تا حدی این انتقادات را می پذیریم و قبول داریم که نتوانسته ایم نماینده شایسته ای برای استان خوزستان باشیم. اما در مجموع همیشه انتقاد کردن آسان ترین راه است و راهکار ارائه کردن دشوارتر.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
1
0
دوای درد آبی،،،،،،،،،،،،،،،،،سیاوش بختیاری
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
1
0
درود بر سیاوش خان بختیاری ...
انشاالله که موفق و سربلند باشی .....
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
1
1
برای تیم خوزستان ارزوی موفقعیت امیدوارم در ادامه راه سربلند باشند اما از اول تباید این امتیاز میخردن که کار به اینجا بکشه سهمیه خوزستان که بازحمت به دست امده هدر بدن حالا کار گذشته لطفا مدیران اس اهواز فولاد فکر به حال این دوتیم کنن نزارن نابود بشن.بدون شک اقای بختیاری یک ادم پاک درست کار است امیدوارم درادامه راه موفق باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
1
0
خدا را شکر که مدیران اس شهرم به پاکترین و سالمترین مربی کشور اعتماد کردند