به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

بختیاری‌زاده: در نیم‌فصل نگاهم به بازیکنان بومی است

بختیاری‌زاده: در نیم‌فصل نگاهم به بازیکنان بومی است

خوزستان اسپورت- سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: در نیم‌فصل دوم، نگاهم بیشتر به بازیکنان بومی و با تحمل بالا در روزهای بی‌پولی است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری‌زاده اظهار کرد: بازگشت من به استقلال اهواز یک لطف الهی است. برخی مواقع افراد یک لطف الهی را در اختیار دارند ولی قدر آن را نمی‌دانند و زمانی که آن را از دست می‌دهند، شاید مدت‌ها در این فکر باشند که آیا ممکن است خداوند فرصت مجدد به آن‌ها بدهد تا بتوانند اشتباهات‌شان را برطرف کنند یا خیر.

وی افزود: بازگشت من به استقلال اهواز، لطف خدا و مدیریت باشگاه و همچنین تماشاگران است و امیدوارم بتوانم ادای دین کنم. شاید طی این دو سه ماه که من از تیم جدا شدم خیلی‌ها می‌گفتند که چرا سیاوش از باشگاه شکایت نمی‌کند که باید بگویم من هیچ وقت استقلال را انتخاب نکردم که منبع درآمدی برای من باشد بلکه من فقط و فقط به خاطر این که به فوتبال خوزستان ادای دین کنم، به این تیم برگشتم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: شاید خیلی از دوستان، پیشکسوتان و تماشاگران گله‌مند می‌شوند که چرا سیاوشی که به آن شکل رفت، اکنون برگشت و باید بگویم وقتی طفلی را در اختیار داری و می‌دانی آینده روشنی دارد و خودت تلاش کردی و به آن شخصیت دادی و بعد ناخواسته آن را از تو بگیرند، سخت است که از راه دور ببینی که چه برخوردهایی با آن طفل می‌شود و واقعاً در چنین مواقعی، گوشه‌ای نشستن خیلی سخت است.

وی خاطرنشان‌کرد: از همه مسوولان و مردم استان خواهش می‌کنم که در این موقعیت حساس کنار من باشند و امکاناتی فراهم کنند تا بتوانیم این طفل را به مراحل بالاتر برسانیم. استقلال اهواز شایسته رسیدن به رده‌های بالاتر است و من هم پی همه چیز را به تن خود مالیده‌ام.

بختیاری‌زاده گفت: این تیم جوانان خوبی دارد و من هم جوانان استان را وارد این تیم و لیگ برتر کردم و شاید روزهای اول سخت بود ولی اکنون شاهد هستیم که این بازیکنان به اعتماد به نفس و شخصیت فوتبالی خوبی رسیده‌اند که با کمی حمایت می‌توانند نتایج خوب و در خور نام استقلال اهواز را به دست آورند.

وی درباره جذب بازیکن عنوان کرد: از مردم خواهش می‌کنم نگاه‌شان به بازیکنان تیم ما نگاه خوبی باشد. ما قبل از آغاز لیگ در یک فرصت کم، اقدام به جذب این بازیکنان کردیم و شاهد هم بودیم که این نفرات در پنج شش بازی ابتدایی لیگ بسیار شایسته کار کردند و استقلال اهواز به عنوان پدیده لیگ هم مطرح شد ولی در ادامه به واسطه مسایلی که پیش آمد، خود این بازیکنان از نظر روحی- روانی تحت فشار قرار گرفتند و نتوانستند بازدهی لازم را داشته باشند. بازیکنان ما نشان دادند که اگر در شرایط خوب و طبیعی باشند، می‌توانند فوتبال خیلی خوبی ارائه دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز افزود: من تلاش می‌کنم بازیکنانی را جذب کنم که تحمل روزهای سخت را داشته باشند. در زمانی که عهده‌دار تیم بودم خیلی سخت بود که هر روز به تمرین بیایی و ببینی که چند بازیکن به واسطه این که مشکل مالی دارند، تمرین نمی‌کنند. ان‌شاءالله برای نیم‌فصل دوم، بیشتر نگاهم به بازیکنان بومی و با تحمل بالا در روزهای بی‌پولی است تا دیگر مسایل دور رفت و شروع لیگ را نداشته باشیم.

وی در خصوص دستیارانش، گفت: در این زمینه با مدیرعامل و مالک باشگاه و اعضای هیات مدیره صحبت کردم و ان‌شاءالله تا یکی دو روز آینده نظر خود را در این زمینه اعلام می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
1
7
درود به سیاوش خان مثل همیشه جنتلمن و آقا و صد البته صادق .....آفرین به شیر بچه خورستان
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
0
5
درود و تشکر به آقایان ملکی و یعقوبی بخاطر این حسن انتخاب،،،سیاوش از پاکترین و سالمترین مربیان کشور است
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
0
5
سیاوش خان بازگشت مجددشماروبه استقلال اهوازتبریک میگم وامیدواریم باهمت مسولین محترم استان خوزستان درراس آنهاجناب دکترمقتدایی عزیزودلسوزکه واقعادراین چندروزیارویاوراستقلال اهوازبودن همچنین حمایت جناب دکترخبیرمعاون سیاسی اجتماعی استان وجناب دکترارزانی فرمانداره وقت وهمچنین مسولین باشگاه استقلال اهوازآقایان ملکی وویعقوبی بایدهمت کنن وسیاوش خان بختیاری روتنهانذارن
ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
0
4
قطعا بازیکنان غیربومی که خیانت کردند و تو تهران شکست سنگینی رو برای خراب کردن وجهه این مرد شریف به حریف دادند دیگه جایی توی تیم ندارند و با یه ترکیب زیر بیست سال از جوانان مستعد بومی خوزستان قطعا همه مردم استان هم خوشحال میشند و هم به آینده تیم امیدوار.حتی اگه خدای نکرده تیم نتیجه نگیره ولی شک نداریم سال آینده مثل استقلال خوزستان مدعی قهرمانی میشه.تجربه ثابت کرده هر چه تیم بازیکنهای مستعد خوزستانی بیشتر داشته باشه قطعا نتیجه هم به همراه داشته.انشاا..
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
0
4
آقای بختیاری زاده زمان زیادی از دست داده ایم .سعی کنید بازیکنای بومی مثل امیر شرفی و فرزاد جعفری، رضا کرملاچعب ،رضا نوروزی ، آل نعمه یا بوعذار و آل کثیر رو به تیم اضافه کنی تیم باید بیشتر تمرین کنه شاید بتونه اگه شانس بیاره بمونه