به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ July 2024 02
کد خبر: ۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

بازیکنان مورد علاقه دراگان در لیست خروج

بازیکنان مورد علاقه دراگان در لیست خروج

سمیرا شیرمردی
خوزستان اسپورت- روزنامه ایران ورزشی از اسامی بازیکنانی که احتمالاً در لیست خروجی تیم فولاد خوزستان قرار خواهند گرفت، پردته برداری کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، هنوز نقل و انتقالات فصل پانزدهم شروع نشده بود که خبر رسید دراگان اسکوچیچ به دنبال جذب مهدی دغاغله و سیامک کوروشی برای فولاد خوزستان است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، دلیل این مساله هم شناخت خوب هر 2 طرف از یکدیگر بود؛ شناخت دراگان از بازیکنانی که در ملوان شاگردش بودند. بر همین اساس دغاغله که در فصل چهاردهم به نیمکت‌نشین محض تبدیل شده بود، خیلی زود این پیشنهاد را پذیرفت و با قراردادی 420 میلیون تومانی راهی فولاد شد اما سیامک کوروشی با نفت تهران توافق کرد و در این تیم ماند.

طولی نکشید که نام حسین مالکی بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان هم مطرح شد. مالکی اگرچه در تیمش عملکرد بدی نداشت اما از یک تیم سقوط کننده به فولاد خوزستان پیوست تا در آنجا شانس خود را امتحان کند. مالکی هم خیلی زود و با قراردادی به مبلغ 200 میلیون تومان به فولاد پیوست. این در حالی بود که می‌شد بازیکنی با شرایط مالکی را با نصف این قرارداد هم جذب کرد.

نقل و انتقالات با این گزینه‌ها ادامه پیدا کرد که ناگهان نام مهرداد بشاگردی دروازه‌بان سابق صنعت نفت آبادان و پاس همدان هم در لیست ورودی‌ها جای گرفت. بشاگردی 31 ساله هم با قراردادی به مبلغ 150 میلیون تومان به فولاد خوزستان اضافه شد. این در حالی بود که فولاد خوزستان به جز علیرضا سلیمی دروازه‌بان دیگری نداشت و برخلاف دیگر تیم‌ها، فصل را تنها با 2 دروازه‌بان شروع کرد.

با این نام‌ها و البته بازیکنان دیگری مثل محمدرضا خانزاده که قرار بود 6 ماه محروم باشد، امیرحسین فشنگچی که فصل خوبی را پشت سر نگذاشته بود و اکبر ایمانی، فولادی‌ها پا به رقابت‌های لیگ پانزدهم گذاشتند.

از همان ابتدا معلوم بود بشاگردی جایی در ترکیب ندارد اما دراگان اسکوچیچ ظاهرا روی مهدی دغاغله حساب ویژه‌ای باز کرده بود تا بتواند در گلزنی به تیم کمک کند. سرمربی فولاد خوزستان در بازی‌های ابتدایی لیگ از او به‌عنوان بازیکن ثابت استفاده می‌کرد اما دغاغله نه گل می‌ساخت و نه گل می‌زد. به همین دلیل کم کم او به نیمکت تیم چسبید و به‌عنوان بازیکن ذخیره در این میان قرار می‌گرفت. حسین مالکی هم چنین شرایطی داشت. او در ابتدا به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌رفت تا شانس خود را امتحان کند اما عملکرد او اصلا قابل قبول نبود تا دیگر فرصت بازی پیدا نکند.

مساله مهم‌تر این بود که در روزهایی که علیرضا سلیمی در دروازه عملکرد خوبی نداشت، هیچ آلترناتیوی برای او نبود. به همین دلیل روند نزولی سلیمی ادامه پیدا کرد که در نهایت سرمربی فولاد خوزستان تصمیم گرفت از مهرداد بشاگردی استفاده کند. بشاگردی در هفته دوازدهم و در بازی مهم مقابل استقلال تهران، درون دروازه فولاد خوزستان قرار گرفت اما 2 گل خورد تا تیمش بازنده میدان لقب بگیرد. با این اتفاقات اعتراض‌ها بیشتر و بیشتر شد و حتی در ورزشگاه درگیری شدیدی به وجود آمد تا خود سلیمی به ترکیب برگردد.

نتایج ضعیف آنقدر ادامه داشت تا صحبت از اخراج دراگان اسکوچیچ هم به صورت جدی پیش آمد اما در نهایت باز هم هیات مدیره باشگاه فولاد از سرمربی کروات حمایت کرد و تصمیم گرفت تیم را تقویت کند ولی جای خالی در تیم وجود نداشت که بازیکن جدیدی به تیم اضافه شود.

به این ترتیب قرار شد چند بازیکن کنار گذاشته شوند تا جای خالی برای بازیکنان جدید مهیا شود. در ابتدا حسین مالکی خیلی زود کنار گذاشته شد چون نه فولاد از او استفاده می‌کرد و نه اینکه مالکی از شرایط راضی بود. به این ترتیب با توافق صورت گرفته، مالکی جدا شد و به پیکان رفت اما فولاد باز هم به جای خالی احتیاج داشت.

بر این اساس خبر رسید که مهدی دغاغله و مهرداد بشاگردی هم در لیست خروجی فولاد خوزستان قرار گرفتند. دغاغله خیلی زود به این مساله واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد اما حضورش در دفتر مدیرعامل باشگاه نشان می‌داد حرف و حدیث‌ها خیلی اشتباه نیست و به زودی نام او هم از لیست خارج می‌شود. برخلاف دغاغله که از این مساله ناراحت بود، بشاگردی در رابطه با این مساله سکوت کرد اما ظاهرا به زودی نام او هم رسما از لیست فولاد خوزستان خارج می‌شود تا جای خالی لازم در لیست فولادی‌ها مهیا شود.

تا الان فولادی‌ها تنها مهرداد بایرامی را به‌عنوان مهاجم نوک به خدمت گرفته‌اند اما گفته می‌شود یک دروازه‌بان در راه فولاد است تا بتواند مشکل تیم را در این قسمت حل کند. در ابتدا از علیرضا بیرانوند و محسن فروزان به‌عنوان گزینه‌های فولاد خوزستان نام برده می‌شد اما باشگاه نفت خیلی زود اعلام کرد بیرانوند را به هیچ تیمی نمی‌دهد، محسن فروزان هم برای پایان دادن به حرف و حدیث‌ها قید حضور در فولاد را زد و به راه‌آهن پیوست.

با این اتفاقات، فولاد باید به سراغ دروازه‌بان دیگری می‌رفت. خیلی‌ها فکر می‌کنند گزینه بعدی مهرداد طهماسبی است اما انگار فولادی‌ها به حضور این دروازه‌بان هم چندان امیدی ندارند. به همین دلیل به سراغ سرگی پاشنکو رفتند تا او را به خدمت بگیرند. پاشنکو نه تنها عملکرد خوبی در ملوان داشت، بلکه قراردادش را هم رسما فسخ کرده تا برای مذاکره با دیگر تیم‌ها مشکل داشته باشد. بر همین اساس گفته می‌شود به زودی پاشنکو راهی اهواز می‌شود تا قراردادش را رسما با این تیم امضا کند.

البته به طور حتم سرگی پاشنکو آخرین بازیکن ورودی فولادی‌ها در نقل و انتقالات نیم فصل نخواهد بود و احتمال حضور آلویس نانگ و دورگ کوئه‌ماها در این تیم وجود دارد. البته اگر توافقات نهایی صورت بگیرد.

برچسب ها: فولاد خوزستان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
7
طرف چه رویی داره یه گل زده انتظار داره بمونه؟
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
5
بابا بازيكنان كمى داريم كو دفاع و كو مهاجم نوك با تجربه .5 تا بازيكن بايد از تيم كنار گذاشته بشن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
7
خوشم میاد اولین بازیکن اخراجی ضایع شد و رفت لیگ 1 مطمئن باشید هیچ تیم لیگ برتری این بازیکنایی که امسال اوردن فولادو نمیگیره.
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
4
ایشالله باب خیری بشود برای نتایج ابرومندتر فولاد تا ببینیم فصل بعدی چه می شود. ضمن انکه گفته شده احمد عبدالله زاده در استانه برگشتن به فولاد می باشد.لطفا در این خصوص اطلاعات دقیق تری بدهید
جباری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
6
دغاغله یه گل شانسی زد الان انتظار داره قراردادش رو تا4سال دیگه تمدید بکنه
سعیید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
2
بعد یه سوال فنی دارم از خدمت نویسنده ی محترم
مگه بیشتر از سه بازیکن خارجی غیر آسیاییم میشه استفاده کرد!!!!!
اینا مهرداد بایرامی رو آوردن که دیگه فوروارد خارجی نگیرن احتمالا به نظرم همون پاشنکو رو بگیرن یرا تو گل خیلی بهتره من تعجب میکنم چرا چندتا بازیکن خوب از لیگ 1 نمیارن
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
1
اگه پاشنکو بیاد نانگ یا کوئه هامارو هم بگیرن تعداد بازیکنهای خارجیش میشه 4 نفر که نمیتونه از هر چهار نفر همزمان استفاده کنه
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
1
0
پاشنکو دروازه بان خوبیه ولی مشکل اینجاست که با جذب پاشنکو سهمیه ی خارجیهامون تکمیل میشه و باید قید مهاجم خارجی رو بزنیم
بهتره از بین طهماسبی و گردان و احمدی فولاد یه دروازه بان رو جذب کنه تا جا برای مهاجم خارجی هم وجود داشته باشه
فکر میکنم اگه اقای اژدری سراغ باقریان مدیر عامل سپاهان بره با توجه به سوابق و علایقی که ایشون به فولاد داره شانس جذب دروازه بان وجود داشته باشه اینجاست که باید از علم مدیریت و روانشناسی استفاده کرد
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
1
با حرفایی که دیروز اژدری زده بود شاید مهاجم خارجی نیارن و بجاش پاشنکو رو بگیرن چون اژدری گفته بود ممکنه اسکوچیچ یه مهاجم بیاره غیر از کوماها و نونگ!!
تاابد فولاد
|
Seychelles
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
1
زمان داره تموم میشه انوقت آقایون فقط دارن شعار میدن!!نکنه فکر کردین با آوردن بایرامی تیم درست شده؟بابا فشنگچی.سلیمی.سلیمی.سلیمی.دغاغله.اینا رو بندازید بیرون
ham
|
United States of America
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
2
ﻓﺮﺩﺍ، ﺟﻠﺴﻪ ﺩﺭﻭﺍﺯﻩ ﺑﺎﻥ ﻭﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺗﺮﺍﮐﺘﻮﺭ/ ﻃﻬﻤﺎﺳﺒﯽ ﺧﻮﺍﻫﺎﻥ ﺟﺪﺍﯾﯽ ﺍﺳﺖ
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
4
سرطان تیم خانزاده بعد دغاغله و تیر تفنگ بادی فشنگچی گل سر سبدشون هم اژدری
پول خوزستان ببین دست کیا افتاده
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
0
پاشنکو عالیه نظرمن پاشنو رو بگیرن فوق العاده است ولی باید برن دنبال یک فوروارد آسیایی یک مهاجم نوک الان در سوریه بازیکن های مستعدی هست که میشه جذب کرد ودر لیگ عراق بازی می کنند تیم ملی سوریه پانزده امتیاز کسب کرده در گروه مقدماتی وسایه به سایه ژاپن در حال حرکت است باشگاه الاهلی سعودی باتیز هوشی تونست عمر اسوما رو بگیره چون نگاه دقیقی داشت
محسن از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
0
0
درسته مالکی ودغاغله وبشاگردی عملکرد خوبی نداشتند ولی اگر به عملکرد دیگر بازیکنای فولاد دقت کنیم به بازی ضعیف خانزاده وفشنگچی، ایمانی ، وشاید ابراهیمی و همچنین ضعف دروازه بانی سلیمی پی می بریم ولی یک سوال چرا بازیکن های اخراجی فقط باید خوزستانی باشند یعنی سه نفراول
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها