به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ June 2024 30
کد خبر: ۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
تعداد نظرات: ۱۷ نظر

اشتباه تکراری فولاد در فصل نقل و انتقالات

اشتباه تکراری فولاد در فصل نقل و انتقالات

خوزستان اسپورت- باشگاه فولاد خوزستان در تلاش است تا بازیکنان مطرحی را در نیم فصل لیگ برتر جذب کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسئولان باشگاه فولاد خوزستان از ابتدای دوره نقل و انتقالات میان فصل، تلاش زیادی برای جذب بازیکنان حاضر در فهرست ارائه شده از سوی دراگان اسکوچیچ به خرج داده و همه روزه در حال رایزنی با مسئولان باشگاه‌های طرف قرارداد این بازیکنان هستند.

تلاش باشگاه فولاد در حالی است که اکثر بازیکنان حاضر در لیست دراگان اسکوچیچ از بازیکنان مطرح لیگ برتر هستند و از تیم های بالانشین جدول لیگ برتر خصوصاً دو تیم پرطرفدار تهران پیشنهاداتی دارند.

در همین راستا، تجربه سالیان گذشته نشان داده که بازیکنان طراز اول کشور، بازی در تهران را به اهواز ترجیح می‌دهند و شاید به همین دلیل بوده که باشگاه بازیکن ساز فولاد، در سال های گذشته کمتر به دنبال اسامی بزرگ می‌رفت و در تلاش بود تا بازیکنانی متناسب با شرایط این باشگاه را جذب کند.

این استراتژی در سنوات قبل به خوبی جواب داده بود و هرگاه هم باشگاه فولاد از مسیر تعیین شده خارج می‌شد و به عنوان مثال بازیکنان مازاد سرخابی های تهران را جذب می‌کرد، سودی از نظر فنی عاید این تیم نمی‌شد و این دسته از بازیکنان در نهایت بدون بازدهی فنی برای تیم فولاد، اهواز را ترک می‌کردند.

در عین حال، بی‌نتیجه ماندن تلاش باشگاه فولاد برای جذب بازیکنان معروفی که تحت قرارداد سایر تیم ها هستند، این نظریه را تقویت می‌کند که شاید بهتر باشد مسئولان فولاد زمان را غنیمت بدانند و با هماهنگی دراگان اسکوچیچ ضمن ایجاد تغییراتی در لیست بازیکنان موردنظر، به سراغ گزینه هایی بروند که احتمال آمدن آنها به فولاد، بیش از سایرین باشد.

به عنوان مثال، علیرضا بیرانوند و رسول نویدکیا، دو بازیکن حاضر در لیست فولاد هستند که فولادی‌ها به جذب آنها امیدوارند اما شواهد نشان می‌دهد که اگر این دو بازیکن بتوانند رضایت باشگاه‌های مربوطه را برای فسخ قرارداد جلب کنند، ممکن است مسیر بعدی آنها به سمت دو تیم سرخابی تهران باشد.

منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران امروز اعلام کرده که علیرضا بیرانوند از اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت خواهش کرده در رابطه با حضور وی در تیم پرسپولیس همکاری کنند. همچنین مسئولان باشگاه سپاهان روز گذشته در رابطه با رسول نویدکیا به مربیان استقلال خوزستان که با آنها تماس گرفته بودند، گفته اند اگر نویدکیا از سپاهان جدا شود، گزینه اول این بازیکن استقلال تهران است.

با این تفاصیل به نظر می‌رسد که اگر مسئولان تیم فولاد سراغ گزینه هایی بروند که متناسب با شرایط این باشگاه باشند، بهتر از این است که زمان را از دست بدهند و در روزهای پایانی نقل و انتقالات ناچار به جذب بازیکنان مازاد و فاقد کیفیت شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۷
فولاد
|
Germany
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
10
مشخصه باشگاهی که پر از اشتباهات فنی و مدیریتی است و ته جدول چسبیده مورد پسند بازیکنان مطرح نیست این روزگاری است که اژدری و بابا زاده و اسکوچیچ برای فولاد بوجود آورده اند . مسئولیت نیامدن بازیکنان به فولاد بر عهده باشگاه است . شاید بازیکنان مطرح بخاطر اخلاق نادرست اسکوچیچ ضعف مدیریتی اژدری زاده در رسیدگی به مشکلات به فولاد نمی آیند .
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
8
بازیکنا حاضرن پول کم بگیرن ولی توتهران اصفهان بازی کنن چون هم دیده می شن چون رسانه ها توجه ای به خوزستان ندارن هم شرایط زندگی بهتره منم از قبل گفتم حالا هم می گم بهتر دنبال بازیکنای کم نام بریم ولی باانگیزه البته بعضی از هوادارای فولاد می گن کسی که این نظر داره لیاقتش بازیکنای بی کیفیت درصورتیکه اونا نمی خوان واقعیت قبول کنن بنظر من فولاد باید دنبال یک محاجم خارجی ویک هافبک اسیایی ودروازبان که اگه بشه طهماسبی بیاریم دفاع اخرم نمی خوایم مساریچ بقیه هستند اگه شد بگیریم
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
4
سپاهان نوید کیا رو سپاهان می خواد بفروشه داره بازار گرمی میکنه که گرونتر فروش بره .اما واقعا خدا بخیر کنه نیم فصل دوم رو برای فولاد .باشگاه باید خودش وارد عمل بشه وگرنه بلای اول فصل دوباره سر فولاد میاد .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
4
بخاطر مدیریت ضعیف در باشگاه این اتفاقات طبیعی است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
11
آقای مدیر عامل ، پس نتیجه آکادمی فوتبال خوزستان را در کجا جستجو کنیم . این همه هزینه خرج آکادمی خروجی آن چه بوده ، تیمی که در همه رده های سنی تیم دارد و قهرمان میشود دست گدایی بیش بازیکنان تهرانی برده
والله ما سردرنمیاوریم گجا کار می لنگد
dante
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
8
این جماعت اگر قرار بود عاقلانه رفتار کنن که اول فصل یه تیم جوون و حاضر و آماده در اختیارشون بود بنام فولاد نوین فقط کافی بود به ترکیب اون تیم جماعتی و شریفات و چاگو اضافه بشن الان بجای فرار از ته جدول داشتیم برای قهرمانی یا کسب سهیمه میجنگیدیم
@ اسکوچیچ مطلق زاده و رو ناصری رو میبنی؟ دو بازی اومدن تو ترکیب تیم کمی جون گرفت و فوتبال روون تری نسبت به قبل ارائه داد شما ابتدای فصل چندتا مثل این دو جوان رو رد کردی رفت؟ چرا حاضر نیستی به اشتباه فاحش و فاجعه بار خودت اعتراف کنی؟؟؟
زنده باد خوزستان
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
6
از خوزستان اسپرت تعجب میکنم نوشتین باشگاه بهتره با هماهنگی اسکوچیچ لیست رو عوض کنه؟ هماهنگی با اسکوچیچ کنن که چی بشه؟ اسکوچیچ این لیستو داده که باشگاه نتونه جذبشون کنه بعدش لیست اصلی رو بده که داخلش بازیکنای مثل فشنگچی و خانزاده و دغاغله هستن.
بنظرم اصلن نباید با اسکوچیچ هماهنگ کنن. باشگاه باید قاطع باشه خودش بره دنبال بازیکنای خوب (خوزستانی در اولویت باشه) مثل ایمان مبعلی و غیره.
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
5
خیلی خیلی واضحه که هیچ بازیکن عاقلی حتی اگر تیم فولاد در اوج باشه این تیم را به تیمهای تهرانی ترجیح نمیده چه برسه که حالا تیم فولاد تو قعر جدول لیگ دست و پا میزنه ... واقعیت اینه که هیچ بازیکنی در حال حاضر به فولاد نمیاد مگر اینکه امیدی
به بازی در تیمش نداشته باشه و در ضمن در بین تیمهای تهرانی خریداری نداشته باشه واضحه که آینده فولاد با چنین بازیکنانی چه خواهد بود ، کما اینکه وضعیت حال حاضر فولاد هم متاثر از حضور همین بازیکنهاست... با این حال میبینیم اسکوچیچ و اژدری هنوز در رویاهای خودشون دارن وقت را سپری میکنند و به دنبال بازیکنانی هستند که یا امیدی به اومدنشون نییت یا این که اومدنشون دردی از دردهای فولاد دوا نمیکنه ،،، وقتی باشگاهی در نگه داشتن بازیکنان تحت قراردش در مقابل تیمهای تهرانی و اصفهانی عاحزه زیاد نباید بلند پرواز باشه ... در این بین به مدت نیم فصل که برای هواداران خوزستان اندازه یک عمر گذشت احساسات و آبروی خوزستانیها به دلیل سوءمدیربت و نفوذ دلالها به بازی گرفته شد و حالا میبینیم که یکی یکی بازیکنان ابتدای فصل از تیم جدا میشوند ...
مسعود فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
1
خوزستان رابه مسخره گرفته این اژدری واسکوچیچ .اخه بازیکنای مطرح که ازتیم های تهرانی پیشنهاددارن به فولادمیان اگه بیان هم درحدیک نیم فصل میان دوباره نیم فصل جدید بایددنبال بازیکن بگردید.الان نقل وانتقالت هم تموم میشه وهیچ کاری نکردید.آقایون محترم اززمین خاکی اهوازبگیرید به صدشرف بیرانوندونویدکیا ونانگ می ارزن وغیرت دارن
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
2
جناب اقای ازدری زاده .دقت بفرمایید. تمامی نقطه نظرات خوانندگان را که در این خصوص اظهار عقیده کرده اند.هم اگاهانه .. هوشیارانه..منطقی ..دلسوزانه...هوادار به معنای واقعی..دل نگران.. که همگی بر اساس استدلالهای فنی و فوتبالی ابراز شده.با تمام چالش ها وبحرانها..ابرویزیهای بوجود امده. که نواما بدنبال ان باعث تحقیر .بی احترامی به شعور وشخصیت هواداران وخود باشگاه شده باز هم احترام شما را داشته . لذا وقت را غنیمت دانسته..برای رضای خدا یک گوشه چشمی بطور عملی از خودتان بروز دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
1
4
خب مگه مجبورن سیدجلال رو بیارن احمد آل نعمه هست بازیکن آزاده همینطور جای رسول نویدکیا ایمان مبعلی رو تلاش کنن بیارن مهاجم خارجی هم که راحت میتونن یه برزیلی بیارن دروازه بان فقط میمونه احمدی یا طهماسبی
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
2
بحث تکراری شده
بابا میخان فولاد را نابود کنند
والا بازیکن نیست
فولاد نابود شد ودیگر اینها نمیخان سرمایه گذاری کنند
بجای فولاد خوزستان که پول خرج میشه، مبارکه اصفهان هست اونجا خرج بشه
مگه چند سال قبل جنوب اهواز بی پول نبود ولی تبلیغ فولاد روی پیراهن پرسپولیس تهران بود
نفت تهران هست
ولی نفت آبادان ومردم جنگ زده ومحروم که هیچ تفریحی ندارند
اصلا نفت تهران چقد تماشاگر دارد
ولی نفت ابادان ...
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
2
نانگ و احمد جبورى و يه دروازبان كافيه فولاد جواب ميده
تاابد فولاد
|
Seychelles
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
3
یه جوری از فولاد داریم صحبت میکنیم که انگار نه انگار مدرسه ی لاماسیای ایرانه ولی صد حیف دست اژدری افتاده ولک برو از محلات اهواز بازیکن بگیر که هزار بار از این بازیکنای بی خاصیت بهتر و بالاترن. مگه این بازیکنا.. مبعلی. کعبی. شریفات. میداوودی. حمودی. کرمی. و و و و کجایی هستن.. چرا پابوس تیمهای تهرانی و اصفهانی و غیره میرید.
برزیلته خوزستان
jafar
|
Switzerland
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
1
سنگ بزرگ اسکو جهت بازیکنانی که آمدنشان تحت شرایط فعلی فولاد غیر ممکن است علامت نزدن است و خود باشگاه باید بازیکن جدید گرفته و حداقل پنج بازیکن را در لیست مازاد بگذارد . یکی به من جواب بده اسکو چه نوستالژیکی از ملوان در ذهن دارد که دغاغله با اون بازیهای ضعیف چون بازیکن سابق ملوان بوده ؛ پس باید در فولاد فیکس باشد ؟ پارسال هم دنبال رافخایی بود ! چرا باشگاه دنبال کار والی ؛ عبدالله زاده و الجبوری نیست ؟ ادینهو بازیکن آزاد است چرا جهت جذبش اقدام نمی کنند ؟
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
1
سلام فولاد بازیکنان خوبی در تیم امید دارد از اونها تو ترکیب اصلی استفاد بکن بازیکن. از اصفهان تهران به ظور بیارید به درد نمیخر
سوسنگردی متعصب خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
1
0
تنها اشتباه باشگاه آوردن اسکوچیچ است افتخارات این مربی چیه ؟ مثل این میماند که کسی که رانندگی بلد نیست و بخوان با یک ماشین گرانقیمت آنرا آموزش بدهند یقینا ماشین خوب را داغون میکند آقای اسکوچیچ هم برا باشگاهی مثل فولاد انتخاب درستی نیست باید یک نفر دانا رهبری فولاد را بر عهده بگیرد تا تیم را به سرانجام خوب برساند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها